مقایسه سرفیس بوک با دیگر لپ‌تاپ‌های پرچمدار بازار

چهارشنبه 25 اسفند 1395
16:43
نازنین

مایکروسافت بالاخره امروز به درخواست بازار پاسخ داد و یک لپ‌تاپ تمام عیارِ ویندوزی را با نام Surface Book رونمایی کرد

مایکروسافت بالاخره امروز به درخواست بازار پاسخ داد و یک لپ‌تاپ تمام عیارِ ویندوزی را با نام Surface Book رونمایی کرد. به این ترتیب ردموندی‌ها نیز به جمع اپل و گوگل پیوستند و یک لپ‌تاپ پرچمدار برای پلتفرم خود معرفی کردند. اما سرفیس بوک در مقابل رقبا چطور است؟

سرفیس بوک از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد و مایکروسافت تلاش کرده تا این محصول را چه از نظر طراحی و چه از نظر سخت‌افزار و کارایی در بالاترین سطح قرار دهد. سرفیس بوک مایکروسافت به راحتی توان رقابت با مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی و کروم‌بوک پیکسل را دارد و از برخی جهات بهتر از دو محصول ساخت اپل و گوگل است.

مایکروسافت طراحی خاصی را برای سرفیس بوک در نظر گرفته و بخش نمایشگر از صفحه‌کلید فیزیکی جدا می‌شود. در این لپ‌تاپ امکان کار کردن با بخش نمایشگر بصورت تبلت مستقل وجود دارد. این لپ‌تاپ از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند و دارای کارت گرافیک مستقل است. مایکروسافت ادعا می‌کند که سرفیس بوک این کمپانی دو برابر سریع‌تر از مک‌بوک هم‌رده‌ی آن است.

[ بازدید : 503 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطلب کامپیوتری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]