مروری بر معروفترین برندهای پرینتر

سه شنبه 15 فروردين 1396
12:38
نازنین

مروری بر معروفترین برندهای پرینتر



پرینتر جزء لوازم جانبی کامپیوتر است که دارای اهمیت خاصی است . پرینتر یا چاپگر دارای انواع مختلفی است که به اقتضای کار خود میتوانید هر یک از این انواع را استفاده کنید . برای مثال بعضی از افراد تمایل دارند که متن و تصاویری گرافیکی را به صورت سیاه و سفید چاپ کنند در حالیکه برای بعضی دیگر چاپ متن و تصاویر گرافیکی به صورت رنگی بیشتر کارآمد است . بعضی قصد دارند از تعداد زیادی صفحات متنی پرینت بگیرند در این صورت نیازمند یک چاپگر لیزری تک رنگ میباشند . از انواع دیگر پرینتر ها میتوان به پرینتر رنگی جوهر افشان اشاره کرد که به منظور چاپ کردن تصاویر گرافیکی و عکس مورد استفاده قرار میگیرد.تمایزهای این چنینی سبب میشود تا کاربران در انتخاب پرینتر مورد نظر خود دقت بیشتری به خرج دهند . بنابر این چاپگرها به چندین دسته چاپگرهاي جوهرافشان ‌‌‌‌(inkjet) ، چاپگرهاي ليزري سياه و سفيد‌‌‌‌(monochrome printer) ، چاپگرهاي ليزري رنگي ‌‌‌‌(Laser color) ، چاپگرهاي چند كاره(Multifunction) و چاپگرهاي قابل حمل ‌‌ (Portable Printer) تقسیم میشوند . در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات فنی چند پرینتر با برند و مدل های مختلف بپردازیم .


پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M225dw

چاپگر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M225dw ، پرینتری چندکاره از نوع لیزری با قابلیت چاپ‌ سیاه‌و‌سفید است. با توجه به قیمت مناسب دستگاه‌های چندکاره، حتی اگر کاربر نیاز چندانی به قابلیت‌هایی مانند فکس و اسکن نداشته باشد، همواره خرید دستگاهی چندکاره به‌جای تک‌کاره ‌به‌صرفه‌تر است. پرینتر Hp از دستگاه‌های پرکاربرد است که دارای ویژگیهای مختلفی است . این دستگاه دارای درگاه USBB میباشد که این در گاه جلوی بدنه‌‌ آن قرار دارد که قابلیت ذخیره‌ی فایل‌های اسکن شده روی فلش‌مموری را دارد . از دیگر ویژگیهای بارزی که در این مدل عرضه‌ شده، چاپ دورو به‌صورت اتوماتیک میباشد که در زمان و مصرف کاغذ صرفه‌جویی مینماید . در صورتی که این قابلیت به شکل اتوماتیک در پرینتر موجود نباشد، کاربر میبایست به‌صورت دستی اقدام به چاپ بر هر دو روی برگه کند که این امر فرآیندی است که علاوه بر امکان خطا ، باعث اتلاف وقت خواهد شد .


[ بازدید : 970 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطلب کامپیوتری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]